ackara

Alla inlägg under januari 2013

Av Alexandra - 30 januari 2013 23:48

Hej!

Jag är verkligen ledsen över att jag inte har bloggat på ett tag men jag har mycket på gång nu med praktik och ett projekt där det krävs stor planering och efterforskning.

Ni kanske undrar vad denna utmaningen går på, jag och en tjej till ska ha en filmkväll på biografen i Ed där vi marknadsför oss, planerar kringaktiviteter och dekoration. Även lite matplanering och godisplanering.

Det blir gratis bio den 9/2 alla som kan är välkomna till stallbacken i Dals-Ed.

Det innefattar två filmer, skräck är vårat tema och vi har valt att köra Rob Zombie filmer som vi har valt med stor omsorg.

Titlarna är: "The house of 1000 corpses" och "the devil´s rejects".

Det är inte direkt som vanliga skräckfilmer med hack and slash och massa blod utan de har en liten twist, speciellt den andra filmen.


Kringaktiviteter består av fika, paus, live musik (ungdomar från kulturskolan deltar) och ett samarbete med fotoklubben som ställer ut under denna kvällen.


Speciellt tack till Kerstin Sandqvist som är fritids och kulturchef i Dals-Ed som gv oss möjligheten till denna utmaningen, Christina som hjälpte oss med affischerna och flygbladen, stort tack till de från kulturskolan som deltar, stort tack till fotoklubben som hjälper oss och får till en visning av foton som de har gjort och som de i samarbete med barn och mammor gjort ett projekt där de tagit kort, tack till alla de som hjälpt oss att dela ut flygblad och marknadsföra oss!

Om jag glömt någon, säg gärna till! Jag vill tacka alla som är och har varit delaktiga i vårat projek och jag hoppas på att se många ansikten den dagen!


Passa på när det är gratis, endast fikat kostar men detta är friviligt!


Det var allt för idag! Tack och hej alla


     

Jag, Alexandra!          Min tik Clara!              Min hane Jamie!     


Xoxo Ackara

Presentation


En tjej på 23 år som fått nya hobbyn och utvecklar nya intressen. Försöker att ta saker med en nypa salt och positivt. Det har inte alltid varit så. Ny i bloggvärlden och hoppas att det förblir lika roligt som nu!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

En bra dag för mig innebär...?
 När allting verkar funka
 När jag har utmanat mig själv
 När jag får vara social
 När jag har mycket pengar
 När jag har fått beröm
 När jag har utfört alla mina dagliga sysslor
 När jag får tid att blogga
 När jag får vara kreativ
 När jag har klippt håret och fått en boost i mitt självförtroende
 När det är lugnt
 När jag får vila
 När jag blir respekterad
 När allt ovanstående låter bra och blir en bra mix
 Denna frågan och alla svar gör mig trött bara av att läsa ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards