ackara

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Underbar morgon

Av Alexandra - 10 november 2012 12:18

Inget regn idag, det är anmärkningsvärt men det kommer väl snart.

Idag har jag ätit mannagryn och gått en långpromenad med Jamie i naturreservatet.

Om en liten stund ska jag köra lite hemma gympa så jag kommer igång ordentligt.


Jag är lite trött och sliten men hoppas att det är övergående och att det är fysisk trötthet.

Lättare att tacklas med än psykisk.


Det var allt för ny men jag återkommer när jag kommer på saker.


 

Min mannagryn, yummie :)


P&K Ackara

 
 
Anette

Anette

10 november 2012 12:55

Hej svejs jag har nyss kommit hem från en promenad jag med gick den tilllsammans med Alexandra fast hon fuskade :-) min bror kom körandes på vägen & hon fick åka en bit med honom fast då fick hon stå & vänta tills jag dök upp sedan gick vi hela vägen hem skall snart om en stund köra en sådan där rock ring du vet med vikter har lånat en sådan. ha en skön fortsatt lördag kramar.

http://torpforsnettan.bloggplatsen.se

Alexandra

10 november 2012 13:11

Hej hej :) Man får passa på med längre promenader och så medan det är uppehåll för annars tycker jag att det regnar praktiskt taget hela tiden. Haha, okej det var lurigt men å andra sidan fick hon stå och vänta och ändå gå tillbaka :) Roligt att du får med dig henne ut, här hemma är det bara Jamie som är villig att komma med ut. Ja, det låter bra. Rockring är inte det lättaste att få in rytmen på ;) Tack detsamma. Kram kram

 
Sandra

Sandra

10 november 2012 17:17

Hej hej!

Du får gärna fortsätta läsa min blogg fast du är ny.
Du får gärna bli vän med mig på facebook också

Sandra Josefina Lindström heter jag där.
Tror bara det finns en på fb som heter så, så skicka vän där om du vill.Jag har låst min blogg nu, mitt gästlösen är 1234567890

Tack för du vill fortsätta följa mig, kram Sandra

http://liindstrom

Alexandra

10 november 2012 21:15

Hej sandra. Va roligt att du låter mig följa din blogg, det gläder mig. Tack så mycket.

Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 18 september 2013 14:54

Det är mycket som händer i mitt liv just nu. Bland annat så jobbar jag mycket med min egen självkänsla och strävar hela tiden efter att bli en bra och fin medmänniska även om jag är det redan. Man kan aldrig bli för god.                J...

Av Alexandra - 9 mars 2013 01:57

Är bra såvida man själv är inställd på det. Annars kan det vara väldigt klurigt och den som kommer på en lösning, dela gärna med dig till oss andra för att jag personligen inte tror att man kan utföra saker bra utan vilja. Sedan det som går det g...

Av Alexandra - 9 mars 2013 01:46

Bestod av att sitta i juryn för UKM i Ed. Många talangfulla ungdomar visade idag upp deras starka sidor. Det var både konstnärer som deltog, likaså artister och även fick vi se en buktalare.   Det var så spännande att se dessa talangfulla ung...

Av Alexandra - 7 mars 2013 21:46

Hey igen alla ;)   Fler tjejer härute som gillar att spela dataspel? Låt om oss slå ihop oss, även killar får delta ofc, hehe! Jag äskar data spel, några spel som jag är aktiv i nu är: LOL- League of legends (superfun) Star wars the old ...

Av Alexandra - 7 mars 2013 21:19

Precis så känns det, jag deltog i ett projekt där jag bor genom att arrangera en skräckfilmsafton som blev väldigt lyckad. Detta ledde till att jag imorgon ska vara en jurymedlemför UKM klockan 19.00 samt får jag gå bredvid de som jobbar på biograf...

Presentation


En tjej på 23 år som fått nya hobbyn och utvecklar nya intressen. Försöker att ta saker med en nypa salt och positivt. Det har inte alltid varit så. Ny i bloggvärlden och hoppas att det förblir lika roligt som nu!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

En bra dag för mig innebär...?
 När allting verkar funka
 När jag har utmanat mig själv
 När jag får vara social
 När jag har mycket pengar
 När jag har fått beröm
 När jag har utfört alla mina dagliga sysslor
 När jag får tid att blogga
 När jag får vara kreativ
 När jag har klippt håret och fått en boost i mitt självförtroende
 När det är lugnt
 När jag får vila
 När jag blir respekterad
 När allt ovanstående låter bra och blir en bra mix
 Denna frågan och alla svar gör mig trött bara av att läsa ;)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards