ackara

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Alexandra - 18 september 2013 14:54

Det är mycket som händer i mitt liv just nu.

Bland annat så jobbar jag mycket med min egen självkänsla och strävar hela tiden efter att bli en bra och fin medmänniska även om jag är det redan.

Man kan aldrig bli för god.


          


Jag gillar att spela spel som sagt och de spel som jag lirar just nu är LOL och animal crossing new leaf till nintendo 3DS.

Min syster har tillägnat en hel blogg åt detta och kommer att återkomma med hennes adress så att alla Animal Crossing fans kan följa henne. Hon är mer dedikerad i det hela än vad jag är.


Jag ska få byta praktikplats och håller tummarna för att det blir dit som jag anmält intresse.

Vi får se och jag återkommer om detta.


Nu är hösten här och det innebär att jag är i en vändning och befinner mig i en depression pga min bipolära sjukdom.

Det är inte roligt men som tur är har jag mina hundar att gå ut med.


     


Jag ska skaffa mig en kanin, shaco ska han heta, och han ska hämtas i mitten av oktober.

Jag längtar som bara den och den är redan bortskämd innan den ens har hunnit komma till mitt hem.

Jag kommer att lägga upp bilder när Shaco är här.


XoXo Ackara


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej på 23 år som fått nya hobbyn och utvecklar nya intressen. Försöker att ta saker med en nypa salt och positivt. Det har inte alltid varit så. Ny i bloggvärlden och hoppas att det förblir lika roligt som nu!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

En bra dag för mig innebär...?
 När allting verkar funka
 När jag har utmanat mig själv
 När jag får vara social
 När jag har mycket pengar
 När jag har fått beröm
 När jag har utfört alla mina dagliga sysslor
 När jag får tid att blogga
 När jag får vara kreativ
 När jag har klippt håret och fått en boost i mitt självförtroende
 När det är lugnt
 När jag får vila
 När jag blir respekterad
 När allt ovanstående låter bra och blir en bra mix
 Denna frågan och alla svar gör mig trött bara av att läsa ;)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards